May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-06-05
18:45:00

Ojoj x)
Så har hänt en hel del sedan jag sist skrivit Alex har tänkt osv......;)
Nej då, eller ja det brukar hon, men ja skit samma, ett internt skämt är det xD
 
Så vi börjar med denna bild. Ja, vad tror ni den betyder? Jopp, exakt just det att jag sprungit vår ruset med resten av massa andra i och utanför Gävle :) Sprang med bästa Alex och vi sprang på 40 min :D sjukt stolt för denna otränade kropp, nästa år skall detta slås!!!
 
 
Sedan har jag förhoppningsvis haft min sista dejt med denna jävla bok.
Utvecklingspsykologi, ja fjärde gången gillt tror jag att det är ^^ hoppas, hoppas, hoppas att jag klarar det nu :D
 
Sen så har sommaren kommit ;D Så hoppas nu på en riktigt pepparkaksbrun kropp, som troligtvis kommer bli tomat först, men det är gott det med ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: