May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-08-06
22:39:44

Firandet av Harry Potter, J.K Rowling och Uppsala Slug Club!
Så den sista juli begav jag mig till Uppsala för att fira, HP, JK och USC. Här kommer lite bilder från en trevlig men regnig dag i Uppsala. Och smart som jag var glömde jag självklart regnjackan hemma xD Men som tur är finns det fina människor och paraplyer som skyddar och värmer en <3
 
Sarx fina skylt :)
Spelade förbannelsekubb :)
Dumbledore var kungen.
Självklart spelade jag på dödsätarnas sida (Älskar bara dem) och här har vi lille Vodley med Nagini x)
Gravkyrkogården med utslagna dödsätare och ministeriemedlemmar.
Sedan spelades det Quidditch, Mördarsniglarna ( Slytherinare och Ravenclaware) mot Gryffinpuff  (Gryffindorare och Hufflare)
Mycket trevlig dag, med massa skratt, barkattack och glada minnen. Tack för allt, nästa gång syns vi den första september :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: