May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-11-14
22:01:00

Så det kan gå x)
Ni kanske undrar varför jag inte skrivit på ett tag??? Emma och Anna påpekade faktiskt det så, ja då bestämmer jag mig för att uppdatera nu då. =)
 
Så ja det har ju hänt en hel del sen sist x) Vart ska jag börja?? Kanske med det viktigaste??.....Eller xD
Jopp, jag börjar med det viktigaste även om det vore roligare att spara det tillsist bara för att hålla upp spänningen och få er randomläsare som tydligen läser min blogg att vara tvungen att läsa allt xD
(Faktiskt jädrigt många som läser bloggen O.o liksom bloggstatistiken är ganska så hög och jag har typ inte uppdaterat på ever...)
Jo men jag låter er hållas och väntar med det bästa.....bara för att mwahahahaha xD jag är en ond människa.....eller ja...jag är ju halvalv, så människa är jag inte ;) lika lite som Emma som är alv, vampyr och en massa annat xD
Ja, jo.....Just det Elin och Johnny ska få barn!!!!! Typ hur härligt som helst ju, är ju asglad för deras skull de kommer bli hur bra föräldrar som helst =D
Och en dålig nyhet mitt i allt........MIN MOBIL ÄR INNE PÅ LAGNING OCH JAG KOMMER HA EN GAMMAL VANLIG TELEFON I TYP TVÅ VECKOR!!!!!!! Jag tror detta kommer bli min död alltså D: Aja, dock har jag ju sms och ringa.....men ändå ;P Jag lämnade in den för att jag inte kunde höra dem jag pratade med när de ringde O.o Jobbigt läge liksom D: Värsta I landsproblemet, andra världskriget kunde inte mäta sig med detta!!!!! xD
Jo, och sen till det jag skulle snacka om först innan allt detta men som jag sparade tillsist bara för att göra er små filurer nyfikna......Jag har blitt tillsammans med en Quidditchspelare :D jagare......liksom så coolt alltså ;) Är liksom överlycklycklig och supermegaglad :D :D :D Jo, det är han som heter Robin......ni vet han och jag som håller på att föda upp drakar.....men det håller vi tyst om ;) vill ju inte åka till Azkaban det första vi gör inte ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: