May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-05-29
15:26:00

Plugg =P


Just nu sitter jag och "Pluggar" på slutuppgiften, jag säger "Pluggar" eftersom det inte går något vidare.
Vill bara bli klar med den, men det blir jag icke.
Istället har jag skaffat en ny design på http://www.snyggareblogg.se/ en mycket bra sida för de som är lika korkade som jag och inte fattar mig på att göra egna designer xD
Gillar den här iaf C:
Sen så har jag lärt mig att göra egna gif på denna sida http://makeagif.com/ jävlar va kul jag hade xD
Men hur som helst ska jag nu ägna mig åt det jag verkligen ska göra^^ det vill säga PLUGGA.

Imorgon blire plugg med Alex å kanske Emma om hon nu behagar svara på mitt sms xD men men, man vet aldrig med alver om de behärskar tekniken.
För er som kanske inte visste detta är Emma en tusenårig alv, ja och ni vet ju alla hur alver kan vara. xD
Så nu känner jag två alver:

Alv nummer 1- Emma C:


Alv nummer 2- Kurt xD


Kurt hittade jag för övrigt på Willys i Sandviken där han satt bland bananerna och kände sig lite bortkommen.
Som tur är kan jag ett ord på alviska vilket är hej alltså "Aja" så jag sa det till honom och han blev gla och följde med mig hem.
Men jag kan ju inte ha en alv hängandes i Valbo hela dagarna så jag skickade honom till Cara, och där får Kurt bo i hennes kungarike Kanamerin, där jag för övrigt är riddare och hon prinsessa.
Ja ni, där är jag riddare, har en grön bebis bäver som heter Mr Dagger och är vän med en lönmödare.
En cirkusdiriktör ska för övrigt lära mig gå på lina eftersom jag fick kramp i fingrarna pga hennes långa namn xD

Nej, nu ska jag verkligen återgå till pluggandet, sen ska jag lära Mr Dagger att bruka svärd och dolkar :)

Vi höres/ Therese, riddare och draktämjare och innehavande av Meurlingorden av första grad.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: