May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-05-31
11:36:15

Hmm :/.....för HG <3
Har funderat på att skriva en ff om Thalia Greenlaw, alltså på mitt kära sommarlov :)
Fast ska bli medlem på den där ff sidan, men skriver på svenska och google translatar det till engelska.
Orkar fan inte skriva på engelska D:, sen ska jag ofc publecera på mugglis och panemportalen med och kanske här...få se, på svenska då ofc :3

Thalia Greenlaw är iaf min egen karaktär i HG (Hunger Games)
Eller ja hon finns med fast hon nämns inte vid namn och man får bara träffa henne en gång. Hon är Thresh storasyster och lever i distrikt 11. Och eftersom jag inte gillar Rue och heller inte är så jätteförtjust i Thresh fast jag ändå gillar honom, har jag valt Thalia. Jag är henne i vår HG chatt och ja, jag gillar henne helt enkelt hon är la underbar <3
Så då tänkte ja, vafan inte göra en ff om henne? Om tiden före/under/efter Thresh död. Hur hon reagera osv och vad hon gjorde under upproret...

Måste först ofc läsa klart alla HG böcker xD Är bara på hälften av andra boken, men OMG vad jag gillar Johanna Mason I mean <3 wow. Och Finnick sedan, han liksom wow vilken kille xD

Tråkigt nog så är ju Clov och Cato död, men gach vilket finfint par de hade blitt, you now Clato <3

Annars gillar jag Foxy dvs Foxface med, hon är la underbar och hennes strategi äger ut alla andras. :)

För övrigt gillar jag varken Katniss (Den fejkande lilla hycklerskan) eller Peeta (Gå hem och baka ditt bröd förtusan xD) eller Rue och Prim, jag mena de är la söta men, vet inte störande på nått vis xD
Sen så stör jag mig grymt mycket på Glimmer, alltså hennes jäkla skratt i filmen, gjorde att jag började avsky henne sen när jag började läsa böckerna xD Sorry Glimmis ;P

BTW så hittade jag en Glimmerväg i Gävle, när jag var påväg hem från Alex. Jag bah OMG :3



Men hare gött sötisar :3 Om nån nu läser denna blogg xD Men ändå puss och kram på er iaf <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: