May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-05-31
11:18:06

22 frågor och svar om mig!

Snodde denna från Alex, jao :O
Hahahaha xD

Hur bor du: Jag bor med min mamma, pappa och lillasyster Sara i ett radhus i Valbo.
Brukar du komma i tid: Jaop, för det mesta så.
Hur lång är du: Frågan skulle mer vara "Hur kort är du?" ;D Är bara 155 cm.
Kan du laga mat: Jamen självklart, det kan vara kul ibland.
Vad jobbar du med/pluggar du: Pluggar på Högskolan i Gävle till förskollärare.
Vad har du på dig just nu: Svarta joggingbyxor ala Team sportia, svart linne och min torshammare halsband :)
Har du någon fobi: Nja, inte riktigt...gillar inte när folk typ bär mig kanske, eller håller fast mig...men fobi har jag icke xD
Hade du en bra kväll igår: Jamen, absolut, pluggade på skolan med Alex och Emma och sen kom hem och chattade både på HG och HP chatten :D
Vilket är ditt senaste inköp: Två kexchockladar till Alex, I think.
Din favoritdryck på morgonen: Oboy, eller juice kanske O.o
Har du sovit i din egna säng inatt: Japp, vart skulle ja annars sova? xD
Vem snackade du med senast: Mammsen :)
Saknar du någon just nu: Nja, eller ja eller delvis xD Saknar många och ingen, beror på det.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Orättvisor kanske? Korkade idioter? Folk som trampar ner på andra? När folk inte fattar/lyssnar på när jag försöker förklara? Eller folk som bara, Harry Potter, Hunger Games, vad är det? hahahaha xD
Intressen: Vänner, historia, fantasy, läsa, sims, rolla och möjligtvis lajva :)
Senaste person du kramade: Mamma, eller Alex? O.o minnes icke..
Vill du ha barn: Humm, ja men visst. Så länge åtminstonde ett av dem får ett HP eller HG relaterat namn xD
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja, inte vet ja O.o kanska kanske inte, blir ju liksom bara äldre 22 år liksom. Snart är det dags för pension xD
Är du sugen på något just nu: Att bli klar med slutuppgiften och få sommarlov? Vilket betyder att skriva på bloggen inte är en bra idé xD
Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Jamen absolut xD Ska göra det med Simon när vi blir 80år och dö av hjärtkramp sedan xD
Tre saker du alltid har med dig: Mobilen och....resten är lite olika xD
Om du vann på lotto,vad är det första du skulle köpa: En egen lägenhet och ja nya möbler kanske? Eller annars skulle jag åka land och rike runt för att hälsa på mina underbara internetvänner <3 


Kommentar:
#1: Alexandra

Haha ne men snor du saker från din kompis va ;) hehe fast det är faktiskt fullt tillåtet ;)

2012-05-31 @ 12:40:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: