May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-10
20:29:51

Sommarlov C:
http://picasion.com

Så nu är det offeciellt sommarlov C:
Jag har gjort klart och lämnat in slutuppgiften, vart på nationaldagsfirande, två födelsedagsfirande och så har jag läst klart Hunger Games =)
Allt detta på den första sommarlovs veckan, det kallar jag bra jobbat ;P Sen typ v. 26 ska jag börja träna att köra bil på Ansans, och har börjat läst så smått på teorin med. I övrigt blir min sommar fylld med bilkörning, vänner och skoj C: Plus att vi ska åka ner till min kära släkt i Norrland ich tälta med bästa Alex och Jessica, traditioner måste man hålla på =)
Sen ska jag läsa, läsa, läsa C: Det ska bli sååååå härligt att kunna läsa vad man vill och skita i all jävla kurslitteratur C:
Ska läsa andra delen av "De utvalda", Percy Jackson serien, The Games of thorn serien och massa annat med om jag hinner C: så biblan "Here I come".

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: