May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-23
20:32:40

Midsommar =)
Ja....midsommaren 2012 firades i Järbo tillstörsta del med familjen och mormor men även några små awesomeiga släktingar :3
 
Det började med att vi först åkte hem till mormor, och sen gick vi till Monica för att äta mat.
Mormor, mamma, Sara och pappa^^ påväg till Monica, härligt sommarväder var det :3
 
Kan bara säga en sak.....älskar mina jeansshorts^^ skulle kunna sova med dem om det var nödvändigt xD
 
Jaop, efter maten gick vi till hembygdsgården för att se på midsommarfirandet.
 
Men sången var kass D: och vadå "Hummlan surrar över ängen?" WTH? Det ska vara "Räven raskar över ängen"!!!!! Hur som helst har jag inte vart med om nå kassare sångare. De sjöng massa fel som "Marknaden-nen" -.-, kunde inte ta "publiken" och var hur blyga som helst....
 
 
Japp, sen var det samma gubbar och gummor som skulle dansa....ja de var ju bättre på det, men inte mycket xD
Lite glada miner vill jag se!!!! =P
 
Sen så gick vi iaf hem till Monica igen och jag hoppade studsmatta med Elliot xD kuligt värre xD
Och vi gick hem till mormor, spelade SkipBo, drack Coca Cola och åt jordgubbar ;D och sov över där <3
 
Härlig midsommar helt enkelt, hoppas ni hade lika härlig fööööölks :3

Kommentar:

Vart har du köpt Jeansshortsen Tessan ? :D letar efter ett par :)kram

Svar: På Stadium^^ men de finns ju lite överallt xD
Therese Lundgren

2012-06-28 @ 00:05:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: