May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-04
09:42:10

Läsa (=

Tack vara att all jävla kurslitteratur är utläst och klar så slipper jag detta och har.......läst ut andra boken av HG och börjat på den tredje WIIII =D
Vill bara säga OMG!! I Love It, men ofc tycker jag att 1an är bäst, tvåan var mer eller mindre förvirrande eller ja hur man ska säga, kanske gör en resension sedan ;P Men ja, jag bara älskar Johanna Mason och nu har hon blivit tatt av regim :O Jag menar hon var ju en av rebellerna, vad kan de göra med henne? Jag skiter fullständigt vad de gör med Peeta, men skadar de Johanna....då jävlar xD
Förövrigt tycker jag bara att Katniss är otroligt irreterande och till och med Prim och Smörblomma äger ut henne.
Finnick är lite borta och längtar efter Annie och vem kan klandra honom? Men Katniss längtar efter Peeta och jag säger bara....TA ER SAMMAN FÖR FAN!!! och Peeta SLUTA SNACKA SKIT OM ATT ALLA BORDE LÄGGA NER VAPNEN!!!! -.-
Jag vet att de tar sig samman, och Katniss blir deras härmskrika men ändå. Och fan vad nedriga mot hennes söta och färggranna assistenter. -.-



Nej, nu piper tvättmaskinen.....ska hänga kläderna nu, hare bra C:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: