May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-10
21:40:39

Hunger Games

how to create glitter text


Så nu när jag läst ut alla böcker kanske jag bör berätta vad jag tycker om dem? Jag tänker inte avslöja alltförmycket. Nu när jag läst alla tre, tycker jag helt klart att 1an var bäst. Man fick liksom känna karaktärerna och så. De andra är såklart också bra men ack så sorglig....Jag antar väll att jag är knäpp när jag säger att Finnicks död berörde mig mer än Prims. Visst är hon härlig och så...men Finnick gash ;) han är bara Wow. Eller Johanna gillar jag också C: hon är kvinnan i mitt liv xD eller inte men älskar henne.

Jag har tänkt själv om jag skulle delta i spelen, vilken taktik skulle jag använda mig utav då?
Det skulle helt klart bli Foxfaces taktik, att hålla mig undan. Men skulle nog försökt mig på att få tag på ett par dolkar, eller knivar. Det kan alltid vara bra att ha och kasta C:
Skulle nog inte vara villig att döda, men skulle göra det om jag var tvungen...absolut.

Jaha, i övrigt var det den offesiella Clato dagen igår^^ Det vill säga de smo shippar Cato och Clove från distrikt 2 :3 vilket jag helt klart gör C: Ska börja läsa en Clato ff som jag fått tips av Alice om. http://www.fanfiction.net/s/7745493/1/Bittersweet

Kanske ska ha en karaktärspresentation sedan? O.o ja vem vet C:


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: