May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-19
18:28:04

Gävle
Tänkte ladda upp lite filmer om min kära hemstad, Gävle C:
 
Först en film över Gävle, torget är dock förändrat och bussarna....men sen är det nog som här. Och ja, Tomas Di Leva sjunger, han är ju trotts allt Gävle pojke xD
 
Här kommer vår kära bock som vi bränner upp titt som tätt xD
 
Århundrades snöstorm, 1998....Inte så mycket att komma med, med tanke på hur vintrarna brukar se ut nu för tin. Men ja snön kom ju som en "Chock" och tyl lamslog Gävle i dagar...trafiken avstängdes och crap like that O.o
Det enda jag minns är att skolan stängdes och att jag kunde klättra upp på förådstaket och begravas i snön xD Jag var 7 år då, fan va kul vi hade xD
 
Och sist men inte minnst ska ni få se två finfina filmer om "Gävlemål" kan säga att mycket de säger stämmer hur vi pratar xD
 
 
Avlslutar med ett par finfina Gävleord xD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: