May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-06-15
18:00:54

Clato <3


Sitter hör och nästan gråter, fan varför skulle de dö? D:
Det gör ju total ont i hjärtat när man ser dem <3
Tänk att som Clove och Cato, uppfostra och jobba hela sitt liv för att få vara med i spelen.
"Födda till att dö" liksom. Det gör bara för ont att se dem.
Och nej, jag gillar inte Peeta och Katniss, trodde jag gjorde det i början, när jag först såg filmen. Men sen när jag började läsa böckerna har jag bara stört mig mer och mer på dem. Vet inte varför, men gör det.
Sen så har väll Alice och Annie en hel del med det att göra med sitt Clato Shipp men ändå....fan de skulle ha levt, fått upptäcka freden att vara fri från regimen och kanske, kanske få vara tillsammans <3
Jag hoppas att de får vara tillsammans i himelen, det gör jag verkligen <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: