May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-07-29
20:20:50

The trip to Västerbotten =)
Japp, så nu denna vecka blev det äntligen av :D
Jag, mamma, pappa, Sara och mormor begav oss i måndags till Åkullsjön. Byn där far min växt upp och där farmor och min farbror fortfarande bor. =)
En fet fiskmås och ett enormt flöte vid våra rastplatser xD
 
Sören hade hönor, tupp och små söta kycklingar :3
 
Mitt och min faders egengjorda vaxljus xD Jag gjorde det större av dem :3
 
Så såg vi kossor hos min tremenning =) Söta eller hur? :3
 
Jag och mina kära kusiner plockade blåbär.....eller snarare käkade blåbär xD
 
Andra små trevliga djur C: bla, en snok, en groda och får :)
 
Sen åkte vi hästflotte =) en awesome sak :3
 
 Film hur det såg ut :3
 
En awesome skylt =)
 
Farfars grav ):
 
Är inte jag och min kära kusse ursnygga i dessa kepsar? :3
Det borde deffenitivt bli en trend xD
Förövrigt är jag och Linn "The Lundgrens" vi har vunnit Hungerspelen pga vår söthet och vår blodtörst och att vi har magiska krafter....den ni :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: