May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-01-07
22:42:35

The Stig- Helmer Story


Var med mamma och Conny på denna lilla trevliga film.
Den var faktiskt ganska kul, inte som resten utav sällskapresan filmerna.
Men änd ganska kul =D
Det handlar om lilla tuff tuff och hanns första romans, mer säger jag inte :P

Men det roliga hände egentligen efteråt när jag stod i toakön,
ni vet till tjejernas som blir flera kilometer lång.

Det var två tjejer i typ 7-8 årsåldern framför mig och så en mamma och en tjej i samma ålder bakom mig.
Mamman och tjejen ger upp och går in på handikapptoaletten och de andra tjejerna märker att de är borta och undrar vart de tog vägen.
Jag berättar att de gick in på handikapptoan ocg tjejen ser förvånat på mig.
"Menar du killarns?" sa hon förvånat och jag skakade på huvudset och skulle precis förklara vad handikapptoan var.
Men som tur var komm storesyrran deras och drog dem därifrån, så jag slapp ;D

Sen stod jag längst fram i kön och skulle gå in, lillkillen som gick ut frpn toaletten tog min hand och sa.
"Nu är det du, ursäkta att det tog så lång tid" är inte ungar härliga ibland? XD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: