May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-01-19
18:22:02

My Birthday was yesterday =D
Igår fyllde denna skrutt 21- år =D



Vad har du hänt i denna skrutts fantastiska liv?

Jo, det började med att hon föddes på Gävle BB den 18 januari 1991 och döptes till Anna Hilda Therese.
Hon var rödhårig, blåögd och solkänslig.
Hennes föräldrar var synskadade och livet var väll lite annorluda än för andra barna.
Men så tokigt var det inte annars skulle ju inte hon bli så fantastisk eller hur?
När sötnosen var 3 år föddes hennes lillasyster, blond, blåögd men blind och lite annat.
Det första minnet hon minns är från sitt 5- årskalas då hon tappar sin första tand.
När hon är 6 år började hon i 6-års på Ludvigsbergskolan där hon gick ända tills hon skulle börja på högstadiet.
Alltså på Ludde, inte i 6- års :P
Högstadiet var ett helvette och hon avskydde nästan var minut där, varför?
Ja, utfryst och knappt en ända vän är inte så kul.
Sen började hon gymnasiet på Polhemskolans Barn- och fritidsprogram och livet blev plötsligt mycket bättre.
Hon fick underbara vänner och självförtroendet komm tillbaka.
När hon hade tagit studenten en regnfylld dag 2010, så sökte hon vidare till förskollelärarlinjen på högskolan där hon går idag.
Idag mår hon toppen, kanske lite skoltrött, men det löser sig alltid.
Hon har vart på sitt första lajv och tänker fortsätta med det, hon har även upptäckt rollspel villket hon gillar.
Ja, och nu är hon 21 år, hipp hipp hurra :D

Min 21- årsdag =D
Morgonen började med att jag fick en.....



Sovsäck utav min mor, så nu behöver jag inte frysa ihjäl till nästa lajv :P



Och två halsband utvm min kära syster :D



Min älskade mormor kom och lagade köttfärsås och spagetti, villket jag hade typ beställt ;)
Det finns ingen som kan laga just den köttfärsen, så hon fick göra den, tack <3
Jag fick en massa bestick av henne i rostfritt stål vilket jag verkligen behövde, för hur ska jag annars kunna äta när jag skaffar eget?



Sen kom pappa hem från jobbet och jag fick dessa ljudböcker, säkert jättespännande.
Det ska bli kul att läsa :D

Ja hur som helst löpte dagen på i härligt tempo.
Men fick plugga till salstentan i psykologi, vilket inte var särskilt kul eftersom att det gick åt helvette ändå.
Det blir till att göra omtenta, men det är ju inte hela världen.
I slutet av dan svarade jag igenom alla FB hälsningar vilket var en hel del, vill jag lova, tänk att jag känner så många.
Plus de på mugglis och den där andra sidan jag inte minns vad heter.
Och förståss telefonsamtal och SMS och grattis idag.
Så jag vill bara säga, Tack mina älsklingar för alla grattulationer <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: