May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-01-22
21:15:59

Mojs i tidningen /=

För några år sedan när jag var i typ trettonårsåldern så kom grannens barn och ville intervjua oss hur det var med vår familj typ.
Och när jag säger grannens barn så menat jag inte barn utan en vuxen människa i mammas och pappas ålder.
Hur som helst kom hon och gjorde en sötsliskig intervju där jag framstod som en ängel.
Vilket jag säkert var, men inte så mycket, avskydde den artikeln.
Sen kom det fler och fler som intevjuade oss, här är en från Aftonbladet jag hittade.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article10470607.ab



Men ni har inte härt det värsta ännu, jag trodde jag skulle slippa se den sötsliskiga människan igen.
Men nej, för någon vecka sedan när jag, mamma och hennes kompis var ute och åt träffade vi henne på restaurangen.
Och vet ni vad den männskan gör?
Jo, hon nyper mig i kinden, ni vet sådär som gamla tanter gör på ungar.
Men hon gjorde det!!!
Jag kände att jag ville slå till henne, för fan man gör inte så på en vuxen människa.

Men det är så knäpp hon är och jag ber till gud att jag slipper träffa henne igen, för annars vet jag inte vad som kan hända!!!!!!!!


Kommentarer:
#1: Josefine

Haha, ojdå, det var mycket agg till den kvinnan ; ) Men det var inte hon som hade skrivit aftonbladets artikel eller?

2012-01-23 @ 07:35:05

Nej, det var inte hon, hon skrev i en annan veckotidning ;P

2012-01-23 @ 12:41:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: