May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-01-07
11:39:06

Amerikanska släktingar =D
Jag var hos mormor nu torsdag till fredag och tittade på ett brev från våra släktingar i Amerika.
Fatta ganska coolt eller hur, att ha släkt där?
Jo, i alla fall så läste och översaatte jag brevet till mormor och så länkade de till en sida där de la upp en massa kort och så.
http://gallery.me.com/woofone#gallery

Ja, de heter Floyd och Janet, de äldsta där och Floyd är tremänning till mormor.
Deras anfäder och anmödrar emigrerade från Dalarna till Amerika för länge sedan, och de bor där nu.
Hur som helst så fanns det en mejladress till dem med så nu har jag mejlat till Floyd och fått svar med.
Han tyckte det var bra att jag hjälpte "de äldre" med språket och översättningen.
Och att det var bra att jag pluggade på högskolan, så jag ska plugga lite nu så han blir stolt =D

Nu har jag nyss svarat och läst mejl från herr Karlsson, så nu ska jag plugga lite.
Senare idag så ska jag, mamma och Conny på den nya sällskapsresan, så vi får väll se hur den är. :D

Jag har kommit på att halvalv är dett mycket komiskt ord XD
( Alltså hälften alv och hälften något annat, för er som inte fattar ;) )

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: