May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-02-12
02:33:40

Sorgen och glädjen de vandra tillsammans....
Sorgen och glädjen de vandra tillsammans......
I morse fick jag ett sorligt sms från min älskade vän <3
Hennes bästa kompis hade hittats död i sin lägenhet i går.
Så nu går mina tankar till min dig Alex och jag hoppas du kommer att må bättre snart.
Även ni alla som saknar Cattis, som jag tyvärr aldrig lärde känna.
Men jag finns här för dig Alex, och jag har tänkt på dig hela dagen.

Mina tankar går även till dig Cara, och det att du måste avlida din häst.
Sorligt, sorligt men ack så nädvändligt.
Det är hemskt att missta en vän vare sig det är ett djur eller en människa <3



Sen så har pappas kompisar vart här för att fira hanns 50- årsdag vilket var kul.
Jag var något slags hjälpatillare plus att jag åt den goda maten.
Men idag var det verkligen en ortursdag för mig.
Först skulle jag sticka i potatisen för att se om den var klar, och då råkar jag stoppa i ett av fingrarna.
AJ, kokande varmvatten är inte att leka med.
Och som det inte var nog så skar jag mig också, så jag sitter här nu med ett Hello Kitty plåster.
Bara för att det är så synd om mig ;D

Men det värsta av allt var att min kladdkaka blev stenhård!!!
Hur lyckas jag, att misslyckas med en kladdkaka?
Ja, inte vet jag men nu ska jag sova, hörs mina hjärtan <3

Kommentar:

Tack <3 du är en riktig vän <3

2012-02-12 @ 09:21:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: