May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-02-25
15:22:00

Min första hockey match =D

Nu har jag vart på min första hochey match.
Det var Brynäs- HV71, men jag hejade självklart på pucken=D


Här är jag och lite awesomeiga personer jag gick med, förutom Jessica då för det var hon som knäppte kortet.


Jag och Emma hejade på pucken eftersomden har genom tiderna gjort flest (Alla) mål.
Så ställningen efter matchen blev.
Pucken- 4
HV71- 3
Brynäs- 1

Så jag och Emma hade rätt pucken vann =D

Hade i alla fall astrevligt, kan till och med erkänna att hockey kan vara kul.
Ja, det ärkul när man är med underbart folk och få se det live.
Det här ska jag göra ofatare i allafall när det är gratis för studenter =D


Kommentar:
#1: Josefine

Visst är det roligt med hockey. Och att din första match var med HV var ju extra privilegium, haha. Och vinst för dem också. Kunde inte bli bättre.

Jag älskar att gå på hockey! Men gör det inte alls ofta =(

2012-02-29 @ 00:30:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: