May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-02-09
20:38:52

Min awesomeiga mormor =D

I går var jag, mormor och mamma på köpis och till Owe Jansonss och handlade lite.
Vi hade nyss lämnat köpis och så får jag ett sms från Coop att jag kan hämta kurslitteraturen.
Du vänder min härliga mormor om och skjutsar dit mig fast vi nyss va där, snällt alltså^^

Här är jag och min awesomeiga mormor.
Den är sen studenten, men jag tycker bilden är så fin på oss.



Hon sydde även upp nya gardiner till mig och ett kuddfodral blev det med =D




Snygga va? ^^

Sen blir man glatt överaskad när mormor ska handla garn och man kollar i en sånn där garnkatalog, eller stickkatalog kanske det heter.
Ja, iaf så såg jag Tano där, Andreas Tano min gamla klasskompis från BF^^
Roligt, roligt att modellandet går bra, även om jag sett på FB att det gör det lite granna =D


Kommentarer:

Tack <3 ja men som sagt jag kan ju inte ha var henne bara för att jag vill kunna prata med henne, hon har ju ont så det måste ju göras :/ men tack vännen <3

2012-02-11 @ 23:32:07
#2: Christina Lundgren

Ja visst är hon härlig min mamma och toppen på alla sätt <3

2012-06-01 @ 11:59:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: