May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-12-29
19:13:29

Julhelgen c:
Så lite uppdateringar om min julhelg/vecka eller ja vad ni nu vill kalla det xD
 
Först en liten fin random vintrig bild.....bara för att xD
 
Sen så var det fjärde advänt dan innan julafton, fint och mysigt värre :3
 
Jag målade mina naglar till julafton.
 
Och vi spelade på Bingolottos uppesittarkväll, oturligt nog vann jag inte ett skit ;P
 
Sen var jag bara tvungen att måla mammas chokladkalender xD så fint alltså ^^ ;P
 
Och min egen såklart med ^^ jag funderar på att bli konstnär ;P
 
Vår julgran hemma med paket inunder :3
 
Lite av det jag fick ^^ :)
 
Bästa ^^ Lord of the Rings Ringen och......
 
Sims övernaturligt :D Man kan vara, häxor, älvor, spöken, varulvar, vampyrer och typ andar xD
 
Så här fin var jag på julafton ;) Vi var hos mormor och sov över där <3
 
Det blev ett himla mycket SkipBp spelande xD
Som för det mesta med dessa snyggingar ;D
 
På juldagen var släkten och badade på Parkbadet och jag var i en såndär stor genomskilnig boll som man fick springa runt i på vattnet, som typ en hamster xD
Det var såååå kul :D fast svårt att hålla balansen....plus att jag hoppade från 3an med ^^ :)
 
Sen på mellandagarna var jag, mamma och mormor och köpte skidor till mig. Höger sida fick jag av familjen i förtidig födelsedagspresent xD Tackar <3 Nu ska jag bara ut och träna ^^^ c:
 
Och denna lilla awesome talgoxe får avsluta det hela ^^ ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: