May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-12-16
20:28:00

Hockey =D
Jag och Emma har verkligen flyt, först har vi aldrig gått på hockey sen fick vi gratisbiljetter via högskolan i början av året, sen nu genom scouterna och sen tillsist fick jag fyra biljetter gratis av Micke C:
 
Ja, den 6/12 var vi på Läkerol för en match mellan Brynäs och Rögle....Brynäs vann ofc ;) och biljetterna fick vi som sagt genom scouterna =)
Innan matchen ^^
 
Ismaskinen^^
 
Gävle lucia var där och sjöng ^^
 
Brynäs tigern ^^
 
Nationalsången....tror ja xD
 
Lite Brynäsfans x)
 
Ännu fler....man ser även Alex, Jessica, Mia, Eva och Jessica där ^^ ;)
 
De små söta Gävlarna mot Änglarna ^^ (Som min andra Emma sa ;))
 
De tackar varandra för en awesome match ^^ xD
 
 
Sen fick jag iaf fyra biljetter gratis av Micke, han kunde inte gå så jag tog med mig Robin, Emma och hennes Micke (En annan Micke ofc xD). Och det var inte vilken match som helst!!! Utanden historiska utomhusmatchen mellan Brynäs och Timrå. Helt häftigt, vilken känsla alltså, helmäktigt... Och såklart vann Brynäs där med ;)
 
Timrå gubbar ^^
 
Lite smååkning ^^
 
Och där med ^^ häftigt att vara ute :) Och där åkte jag och Robin i fredags med =)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: