May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-08-13
16:27:36

Saruman och hans moder
Mitt och Emmas finfina samtal xD
 
Träderna anfallar anfaller och Saruman får bada!!
 
"SARUMAN, KOM NER NU. DU MÅSTE BADA, SKYNDA PÅ LITE NU VA!" - Sarumans mamma.

"Nej inte nu mamma!! Jag ska leka med min stora glaskula först." - Saruman

"Du kan ta med den ner och bada med den, den är nog full av damm" - Mamma
 
"Nej, för då kommer stora stygga Gandalf och tar den" - Saruman

"Men var inte ni vänner? Och han verkar ju vara en väldigt rar liten pojke. Du bara överreagerar!" - Mamma

”Vi var vänner mamma, men jag tog hans färg och då blev han sur och tog min vita. Inte Schysst!!!" - Saruman

"Himla fjantiga ungar. Du kommer ner nu, med eller utan din fula glaskula. Annars puttar jag ner dig ifrån tornet istället." - Mamma
 
"Men mamma, det får du inte. För jag har inga tama örnar som Gandalf har. Och då kan jag skada mig." - Saruman

"Men kom ner då. Är det så svårt? Om du är så mäktig som du säger, så skulle du kunna ett fall däruppifrån galant" - Mamma

"Men mamma" *Stampar med foten i golvet, lägger armarna i kors och ser sur ut* "Du fattar ju inte det här, jag är mäktig, men jag kan inte allt. Jag har ju sagt att Gandalf bara förstör allt." – Saruman

"Jag skiter i den där Gandalf. Du ska bada vare sig du vill det eller inte!" - Mamma

"Men mamma!! Varför måste jag bada om Gandalf slipper?" – Saruman

"Han, till skillnad ifrån dig, badar regelbundet. Han stinker inte svett, så som du gör!" - Mamma

"Tillskillnad från mig umgås han med alver och inte stinkande orcher, det har sina orsaker varför jag luktar som jag gör." - Saruman

"Skaffa bättre luktande vänner eller åtminstone parfym då" - Mamma

  "Jag får umgås med vilka jag vill. Du kan inte bestämma över vilka som är mina vänner, jag är faktiskt myndig." - Saruman
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: