May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-08-16
00:16:00

Så nu ska det strax sovas x)
Nu ska det strax sovas x)
Imorgon far vi till mormor och sover där tills lördan, då Hanna och Fabian har kalas och sen far vi åter hem igen.
Intressant info^^ eller hur? xD
Nej, men vad ska jag skriva? Att mitt huvud värker och jag har asdålig kvällshumor?
 
Liksom en randomfråga!!!
Vi svenskar kallar ackne för finnar, kallar då finnar det för svenskar? O.o
 
Jag ställde frågan till en finne, dock är hon finlandssvensk men ändå. Och hon sa att iaf finlandsvenskar kalla det för finnar.
Så då blev det såhär i min hjärna:
"Ååå, jag har fått finne."
"Ja är det så konstigt? Du är ju en!!"
xD
 
Aja, hare gött alla småtroll därute xD
Nu måste jag verkligen sova ;P Hoppas på längre ilägg i slutet av veckan C:
Pöss, pöss små möss x)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: