May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-11-27
18:01:32

Snö, första advent, julstök och bocken.
Tjenixen alla glada nissar ;D

Idag har den första snön kommit, ska jag va glad eller inte?
Ja, jag vill inte ha snö för att kunna cykla till skolan, men det går nog ett tag till ändå.
Men snö är trevligt och gör det lite julmysigt.
Så jag är kluven i den frågan :P

Sen så är det första advent, en jättefin ljusstake på mugglis, älskar jultemat <3
Hemma tände vi också det första ljuset och drack glögg.
Och som vart enda år upptäcker jag att jag hatar all glögg förutom saftglögg.

Idag har vi satt upp alla tomtar också, julstämmningen, börjar smyga sig fram trot eller ej :P

Sen så var det invigningen av bocken idag, inte för att jag var där men vill hedra den ändå med en bild.
Och en länk för er som inte känner igen Gävle bocken =D



http://www.merjuligavle.se/Bocken/

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: