May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-11-25
21:17:49

Busskul XD
Alltså jag satt på bussen påväg hem från grupparbetet och jag var trött och hade huvudvärk.
Och när jag har huvudvärk och är trött då får jag dålig humor.

Hörde på bussen: 1
Sonen till sin far: Pappa om man vill bli en fosil ska man bada då?
Pappan: Ja, nja, jo, kanske, jag vet inte.

Hörde på bussen: 2
Det var tre killar på bussen som pratade engelska, tror de var från Belgien.
De pratade öppet om allt, precis som om de var de ända som förstod Engelska.
Sen började de prata om Svenska tjejer, och då sa de, att alla svenska tjejer var blonda och hade blåa ögon.
Jag såg mig om på bussen och såg inte en ända, undra vilket land vi kom ifrån då? ;D

När jag hade hört allt det här hade jag fullt upp med att hålla mig för skratt.
Jag bara asgarva inom mig XD.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: