May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-12-19
20:56:39

Julen 2011 och presenter till min vänner <3
Snodde denna från Alex, http://alexbif.blogg.se/

Av henne fick jag......
En hel fantasyvärld, där du får bestämma precis hur det ska se ut och vilka som ska bo i den världen (Ja du är ju helt galen i fantasy så julklappen är självklar.)
- Aw, Tack gumman den värmde <3 -

Hur ska du fira julen 2011?
Med mammas släkt hemma hos oss, vi blir typ 22 stycken så det blir en hel del vilket jag älskar <3

Detta är min släckt som jag ska fira jul med, plus min familj förstås ;)

Anna- Greta, mormor

Monica, moster
Rudy, morbror
Mickael, kusin
Markus, kusin
Anna, kusin
Hanna, Mikaels tjej
Elliot, barn till Hanna och Mikael, kusinbarn
Fabian, bror till Elliot, kusinbarn
Catrin, förlovad med Markus
Oliver, barn till Markus och Catrin, kusinbarn
Adam, bror till Oliver, kusinbarn
Alexander, Annas kille

Karin, moster
Ola, morbror
Malte, kusin
Mattias, kusin
Åza, Maltes tjej

Vad är favoriten på julbordet?
Det är absolut den gravade laxen, jansson och julmust.
Det är grejer det ;D

Hårda eller mjuka klappar?
I år vill jag ha en hård, en ny mobil :D
Fast kläder säger jag inte nej till heller :P

Tomte, eller utan tomte?

Utan helst, tror liksom inte på den längre och kusinbarnen är för små för att minnas den de kanske blir rädda.
Men sen när de blir större, absolut tomte.
Men då ska det vara den äkta som är från nordpolen och inte nån kass "Jag ska köpa mjölk" kopia ;P

Om du fick ge dina vänner en varsin julklapp, vad skulle du då ge dom?
Alexandra
Du får vara gud och styra över hur det går för Brynäs, för en hel säsong.
( Brynäsgalen som du är ;D )

Jessica
Du får en liten hustomte som gör allt hushållsbestyr och betalar alla dina räkningar ur egen ficka.
( När du bor själv så kan det vara bra :D )

Erika
Att allt ordnar sig vännen <3. Men även du får som jag fick av Alex en egen fantasyvärld dom du får bestämma helt över.
( Bara för att du är lika galen i fantasy som jag XD )

Simon
Skulle ge dig samma sak aom Alex, fast med Modo då.
Men det dkulle bara bli bråk så du får det, nästa säsong efter Alex.
( Din lilla Modogubbe ;D )

Alla andra som jag älskar <3
Jag låter er högsta önskan bli sann, om den är bra vill säga ;D

Vem/vilka skulle du vilja önska GOD JUL till just nu?
Mina vänner, min släkt, min familj och alla i hela världen, det är ju ändå jul så...........
GOD JUL ALLIHOPA :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: