May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-12-09
19:58:18

Spejarens Lärling

Ska börja läsa böckerna i serien Spejarens Lärling av John Flangan.
Har lånat böckerna 1- 9 men den sista av dem som kommit ut var utlånad så jag reserverar den just nu.
Jag fick tipset på de här av Erika <3 och jag tror att det är precis min typ av böcker.
Historia, medeltid, pilbågar, svärd och riddare, kan det bli bättre?
Inte enligt min mening har läst prologen och älskar den så här långt,
gör nog en recension på dem sedan.

Detta kallas för jullovsläsning, men vem vet jag kanske läser ut dem innan jullovet ;D


Kommentarer:

ja de är super bra :D och jag hoppas verkligen du gillar dem :D jag hade glömt prologen xD även om den är bra så blir den bättre sen särskilt när Halt kmr in (A) och jag är nyfiken på vem du väljer Will lr Horace :p ge Horace en chans han blir bättre längre fram xD

nu fick jag lust att läsa om serien jag med xD

2011-12-09 @ 20:10:31

Japp jag ger honom en chans :P

Och jag är superspänd på att läsa dem :D

Läs om dem du hahaha XD

2011-12-09 @ 20:29:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: