May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-12-25
16:34:05

Jul 2011
Jo, så var det jul igen och vad ska jag säga om den?
Jo, att jag älskar min underbara släkt över allt annat, ni är alltså helt underbara.
Det roligaste var si så där vid 21.00- 02.00 tiden då vi som var kvar spelade familje Geni =D
Först med barnfrågor och sedan med vuxenfrågor,
jag vill bara säga att jag och min kära kusin ägde ;D även om vi nu inte vann.
Och jag upptäckte att jag är jävligt dålig på geografi, men att jag äger på resten.
Elller nja, kanske inte sport då, men vem bryr sig om detaljer :P

Vi såg lite av Kalle Ankas julafton och allt annat, och egentligen undrar jag varför?
Jag har ju sett dem miljontals gånger, men det hör ju till liksom.
Älska föresten Nalle Puh filmen de hade tat med.
Det var så här Nalle Puh ramlade ner i en grop och resten skulle få upp honom.
Men tyvärr rammlade alla andra ner utom, Nasse.
Då bad Kanin honom hämta något att dra upp dem med, och Nasse hämtade en blomma.
Hur hade han tänkt då egentligen? ;D

Min kära kusin skulle dra ner mig i fotöljen, fråga mig inte varför men vi brukar få sånna infall ibland ;D
Men han orkade inte, kan vara för att han satt ner och jag stod upp, men detaljer, detaljer :P
Då sa han "Du borde bara ge upp, du är tjejoch ska bara falla" hahaha :D
På skämt förstås, men kul var det.

Sen var det paketutdelning och jag kan slå vad om att mer än hälften av alla paket gick till mina fyra kusinbarn.
Och då blir den äldsta typ två, tror jag.
Jag mena vet de ens att allt är deras? Och kommer de leka med allt? =D
Hahahaha, ja vem vet, inte är det jag iaf :P

Nä nu ska jag sluta att pladdra och lägga upp bilder från julafton.
Puss och kram på er mina tomtenissar <3



En tandborste, syrrans tandläkare tyckte att jag också skulle ha en när hon fick en ;)
Ibland är livet komiskt :P



Ett armband jag fick av syrran <3



En chockladnalle av mor och far <3



En trollporslinsfigurgrej :P fick av mor och far, älskar de här trollen.
Tror gubben heter Rolf Lidberg eller nått som målar dem :)

 


Money, money, money :D lite bidrag till min nya telefon.
Det kommer typ dröja till evigheter innan jag skramlar ihop till en ny.
Men alla bidrag är välkomna ;)



En mugg som min kära mor har gjort på keramiken till mig :D



Hemmastickade benvärmare av min älskade mormor <3



En hemmabroderad julduk med typ Gästrikegummaor, tror jag att de hette på.
Fatta vilket arbete mormor har lagt ner på det här, plus till resten av alla kusiner :)
Tack kära du <3



Och slutligen en vinöppnare som jag vann på julklappslotteriet :D
Alltid bra att ha när man flyttar hemmifrån ;D



Kommentarer:
#1: Smee

jävla komplicerad vinöppnare. det ska vara en korkskruv kombinerat med en stark man (tex Jag) ;)

2011-12-25 @ 22:19:37

Jo kanske det ;P

Men då måste ja ju leta på en stark man varje gång.

Och tänk om du inte är i närheten då ;D

2011-12-26 @ 10:48:37
#3: Christina Lundgren

Ja visst hade vi en härlig julafton. Lite stressig i början, men jag håller med dej: Det blev mysigare efter kl 21.00. Kram <3

2011-12-26 @ 15:44:57
#4: Yvja

Oj, muggen är verkligen hur snygg som helst! Din mor har talang!

2011-12-28 @ 17:29:36

Tackar, ska säga det till henne då blir hon säkert glad :D

2011-12-29 @ 14:41:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: