May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-12-13
21:13:59

Glad Lucia på er :D
Idag så är det Lucia och jag har ätit pepparkakor så jag har blivit snäll för dagen :P

Ja, Lucia var en kvinna som trodde på gud och dog för honom under tortyr.
Jo, har man inget annat för sig så kan man ju det med,
men det tänker iaf inte jag göra.
Förr om åren när jag fortfarande sjäng i kyrkokör så brukade ja lussa så tänkte lägga upp lite bilder där ifrån.
Nu när jag avskyr allt vad körer och kyrkor heter, så skippar jag det i år.
Nej då jag avskyr det inte men näst intill :P



Första till vänster, hon med det brinnande ljuset, det är jag det ;D



Om blickar kunde döda.......
Så skulle den som knäppt kort inte leva idag :P

Ha en bra Lucia allihopa puss och kram <3

Kommentar:
#1: Christina Lundgren

Snyggt gumman, men kanske lite mörkt när man ska läsa. Dessutom tog du studenten 2010, vad jag minns i alla fall.



mamma

2011-12-17 @ 14:07:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: