May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-11-20
09:11:45

Så.....
Japp, nu sitter jag här och vet att jag borde plugga....skriva på projektarbetet, men vem orkar det klockan nio på morgonen? Plus att vi ska börja ett, jag gillar verkligen inte att bara gå eftermiddagen hela dan blir ju förstörd eftersom man inte tar sig något för på morgonen ändå xD
Jo, jag ska klä på mig förstås det är ju alltid en bra sak att göra ;P Ska iaf in till tolv och äta med mina sötnosar, idag blir det köttfärssås som jag laga igår, mumsigt C:
Sen ska vi ha teori på simning, det blir ju kul hur det slutar.....torrsimning på borden....hoppas ingen drunknar bara xD Men som tur är, är vi ju alla utbildade i HLR så det funkar ju....plus att vi ska få någon utbildning i livräddning med =)
Yay, äntligen något man har användning för och inte bara en massa teoretiska saker som ja iaf glömmer bort efter proven xD
 
Var iaf på Twilight med Emma och Alex i söndags, och den var faktiskt riktigt bra må jag säga. Ärligt så är jag inte så förtjust i serien. Böckerna är inte så himla bra och filmerna är ännu sämre, men men man kan ju inte gilla allt ;P Och Stephanie Mayer är ju ingen dålig författare hon heller, gillar hennes andra böcker Bree Tanners liv och Genom dina ögon. Genom dina ögon ska iaf bli film den med :) Den måste bara ses, gillar den.
Men hur som helst tillbaka till Twilight, har märkt att jag diggar bakrundsfigurer mer än de det handlar om. Som till exempel Zeth, en av varulvarna/skepnadskiftarna eller vad de nu kallas. Honom gillar jag skarpt, han är underbar. När han dog, fast han nu inte dog för det var Alices framtidsyn ja då dkulle jag vilja slå Aro på käften xD Nej, då det skulle vara korkat för då skulle jag vart död inom några nanosekunder, men aja ni fattar poängen i det hela xP
Ska iaf sluta nu....och klä på mig xD Höres och kul att många läser min ytterst intressanta blogg ;P
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: