May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-08-06
21:17:00

Tältning med tjejerna :)
Så har varit förjävligt dålig med uppdateringar, sorry, skall bli bättre på detta hoppas jag XP
 
I alla fall gjorde jag, Alex och Jessica vår traditionsenliga tältning i Alex föräldrars trädgård. Denna tradition tror jag har hållt på i ca 4 år, och hoppas att den skall fortsätta med :)
 
Jessica, jag och Alex :)
 
Vi började med att grilla :)
 
Maten :)
 
Efterrätten som Alex gjort :)
 
Tältet ^^ xD
 
Och självklart följdes traditionen att se julkalendrar och käka gott i tältet innan vi somnade x)

Kommentar:
#1: Björn Lindgren

Har inte sätt Julens Hjältar sen den sändes. Men minns att jag då tyckte att scenen där hunden avslöjar sej var läskig. Dessutom så låter det helmysigt att tälta :D

2013-08-06 @ 21:53:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: