May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-09-08
01:32:44

1 september
 
Den första september tog jag med mig Emma till Uppsala där vi åkte med Hogwartsexpressen. En massa USC medlemmar var med, de hade förövrigt ordna det hela och HP fans och en massa barnfamiljer.
 
Från Tidningen:
http://www.unt.se/uppsala/harry-potter-intog-lennakatten-2571301.aspx
 
Ritas fotograf tog bilder:
http://www.arbogafotografen.se/Divbilder/Lennakatten130901/index.html
 
Vi åkte med Lennakatten, över 500 personer på ett mycket litet tåg, eller så litet var det inte men då var det litet. Vi kom fram till Marielund där USC ordnat Diagongränden med smått och gått som fanns där medan de utklädda till karaktärer gick runt och pratade med mugglarna.
En massa barn hängde i hasorna på "Harry" och emot oss som hängde med "Malfoy. En liten unge slog mig till och med, men det var kul xD Plus att de kalla mig för ond dödsätare, hahaha xD
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: