May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-08-06
22:09:00

Fandomskreativitet och lite annat :)
 
En trollstav, Staven är av 10 tum, lönnträ med en kärna av halmstrå från Gävlebocken x)
Måste ju ha en till USC ;P
 
Lite fin väska....dock har jag två pins till nu, en med Gandalf och en med Bilbo x)
Provade på att göra Daenerys Targaryens frisyr jag såg på YT hur man gjorde, blev sådär...
 
 
Min skolkalender :)
 
Gjorde en ny användare på Pottermore då jag inte minns min gamla...
Heter  SilverStorm25217 om ni vill bli vän :)
Hittade Hobbit samlarbox på Tempo med affischer och massa coola saker :)
 
Fint citat från Baby Blues :´)
 
Mitt namn i color xD
 
Naglar :)
 
Sådär sorry för massa randombilder men försöker nu blogga ikapp mig själv xP

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: