May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-05-29
18:28:48

Sweden =D
Ja, vad har hänt i Sverige på sistone då?
Hmm, ja det har hänt jävligt mycket, särskilt på hemmaplan så att säga.
Men även ut i stora världen med. ;D

För det första så tog Brynäs SM guld, och jag är såååå glad för det. Inte så att jag är värsta hockey fanset som Alex eller Emmis. Men dock blir jag så glad när Brynäs tar hem guldet, man är ju trotts allt Gävlebo :)



Sen så har lilla Estelle döpts, missade tyvärr dopningen, döpningen nej dopet heter det xD
Hande tänkt att kolla på det men vete fan va jag gjorde istället. Ett fint dop vet ja att det va och lilla Estelle var så snäll och skrek inte så mycket. Ska bli kul att se tösen växa upp, med en sånn mor och en Ockelbopöjk till far kan hon inte bli annat än underbar.



Sen så det bästa av allt =D
SVERIGE VANN EUROVISION SONG CONTEST 2012 =D YAY
Loreen tog hem segern, WOHO =D



För övrigt gilla ja de små ryssgummorna, så söta så det finns inte ;)



Det roliga är dock detta.
Förra gången Brynäs vann var år 1999, samma år vann Charlotte Nilsson ESC.
Fatta vilket sammanträffande alltså^^
Så nästa gång Brynäs vinner, vinner Sverige ESC xD

Sen har det hänt nått mer i Sverige? Nja, inte vet ja här i Gävle har sommarn kommit för fullt. Jag går i shorts och är barfota och längtar till sommarlovet då jag ska börja övningsköra och åka till Norrland =)

Men det blir inget av med det om jag inte gör klart den FÖRBANNADE  slutuppgiften, så jag sätter mig vällan ner med den nu då ;)

Hare gött/ Therese, den glade Svensken.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: