May the leaves of your life tree never turn brown.

2011-12-02
22:24:21

Jag själv :D

STEG 1
Namn

Therese, Anna, Hilda, Lundgren

Födelseplats
Valbo

Bor
Valbo

Ögonfärg
Blåa

Hårfärg
Rött

Skostorlek
39

Civilstatus
Singel

Höger eller vänsterhänt
Höger

STEG 2
Skor som du bar idag

Blåa sneakers och mystofflor

Dina svagheter
Blyg ibland

Rädsla
Ja, du inget vad jag vet just nu

STEG 3
Första tanke när du vaknar

Antingen, blä eller Tjoho

När somnar du
Mellan 22 och 24

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola

Coca cola

McDonalds eller Burger King
Burger king finns inte här omkring och har bara ätit där typ en gång.
Men vad jag minns så var det goare än McDonalds.
Så mitt svar blir Burger King :D

Adidas eller Nike
Båda är väll bra :P

Lipton Ice Tea eller Nestea
Alltså evigheter sen jag drack nått utav det, så har ingen aning ;P

Choklad eller vanilj
Choklad

STEG 5
Svär du?
Ibland, men inte särskilt ofta :P

Sjunger du?
Jo det gör jag väll, har vart med i kyrkokör förr men sluta med det för det är trökigt ;)

Duschar du varje dag?
Nej, nej

Röker du?
Nej

Gillar du skolan?
Ja, från och till gillar alla vänner där men börjar bli rejält skoltrött nu :P

Tror du på dig själv?
Oftast det finns väll dar jag inte gör det men de är få och blir färre och färre.
Mina dagar som osäker typ är räknade ;D

Kommer du överens med dina föräldrar? 
Oftast vi har väldigt olika åsikter just nu, men det löser sig alltid ;D

STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol?
Nja, jo den där äckliga glöggen, jag och alkohol är inte stora fan, typ cider eller bacardi i sånna fall ;D

Rökt?
Aldrig, blä :P

Shoppat?
Yes, idag med Alex :D

Ätit en hel ask müsli?
Nej

Ätit sushi?
Nej

Stått på scen?
Nix

Skejtat?
Nej, men det skulle jag vilja testa :D

Bakat?
Icke :P

Stulit något?
Nepp

Ljugit?
Det har jag säkert ;P

Kysst någon?
Nej

Kramat någon?
Ja

STEG 7
Har du någonsin..

Busringt någon?
Ja ;D

Gjort något som du ångrade?
Jo det har jag väll även om jag inte kommer på det just nu.....

Fått IG i nått ämne eller på något prov?
På ett matteprov, men fixa det sen så det blev VG :D

Kastat en sten på nån ruta?
Nix

STEG 8
I framtiden..

Namn på barn?
Roxanne, Laura, Lucy, Max, Lancelott, Alexander, Fabian, Hermione, Harry, Ron, Lavender, Parvati, Collin.....
Har många jag gillar, men den som lever får se ;D

Hur vill du dö?
På en gång, inte långsamt och lidande.

Vad vill du bli när du blir gammal?
Världsberömd Hollywood skådespelare ;D

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för?

Det finns nog många men det beror väl hur och i vilket sammanhang.
Skulle det vart liksom i all hast utan att jag han tänka efter så skulle det säkert va vem som helst.
Skulle det va nått som jag fick tänka efter på så skulle jag nog vara mer självisk, men det bero på om jag typ redan är gammal och jag kan rädda ett ungt liv eller nått.

Antal CD-skivor du äger?
Massor men det är från den glade CD tiden, nu för tin lyssnar jag knappt på musik ;P

Antal piercings?
Två, hål i öronen.

Hur många gånger har du varit med i tidningen?
Varje gång jag fyllt år upp till 13, sen några repotages och andra grejer.
Tja det måste väll bli mellan 20- 30 gånger, kanske? ;D

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?

Sommarjobba kanske?, sen blir det väll bada och sånt kanske besöka min kusiner i Umeå, eller nån vän i Göteborg eller, ja vem vet?
Sommaren är inte här än ;D

Vad ska du göra i vinter?
Plugga, ha kul och leva ;P

När har du tagit/tar du studenten?
Tog studenten på Polhemsskolans Barn- och fritidsprogram 2010.
Sen blir det väll förskolärarprogrammet 2014, om det räknas som studenten eller det är väll mer en examen ;P

Vad gjorde/gör du efter gymnasiet?
Pluggar till förskolelärare på Högskolan i Gävle.

Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?
Yes, självklart kan jag inte överge trevliga Sverige :D

Vad händer till helgen?
Plugga, slappa, rolla på mugglis och nått mer ;)

Vad vill du helst göra just nu?
Rolla på mugglis och att min läxa ska bli klar.

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän?
Pojkvän

Vad tittar du först på hos killar/tjejer?
Ansiktet antar jag, sen blir det personligheten.

Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?
Alltså, hallå!! Lugna ner er och ta det lungt alla tar sin egen tid.

Vem är den perversaste person du känner?
Ja du, det vet jag många som är ;D

Hur många gånger har du varit utomlands? 
Danmark, Finland och Åland, det blir tre det ;D

Vilket land är bäst?
Sverige så klart, även om jag säkert skulle anse nått annat om jag bodde i ett annat land.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: