May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-05-11
12:20:56

Evil dead
Så har man vart på bio med bästa Emma <3 min födelsedagspresent till henne. Vi gick på skräckisen "Evil dead." faktiskt riktigt bre, må jag erkänna, men äcklig. Okej, visst lite skrämmande med, men mest äcklig så man rös i hela kroppen och verkligen kände hur ont det gjorde när de skärde i sig.
 
 
Ryser fortfarande vid blotta tanken, men helt klart värt att se för den var bra :D Och det som gör den värt att se på bio är alla skräckslagna människor som man kan ha så kul åt xD
Eller alla kommentarer, som i en scen.....
Tjejen Mia får panik och kör som en vettvilling i skogen, en av de typ demoner eller vad man nu ska kalla dem, en död som tagits över av satan står mitt i vägen. För att inte köra över henne gör Mia en tvär gir och åker rakt in i skogen i ett dike och vidare till någon sjöaktig sak, bilen håller på att sjunka.....hela biosalongen är tyst av spänning och en flicka framför mig och Emma utbrister..."Oj då" xD Det fick mig och Emma att skratta xD
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: