May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-06-28
21:20:00

Riddikulus 2013
Så nu är det fredag och snart nästa vecka på onsdag sitter jag på ett tåg själv första gången i mitt liv mot Uppsala, eller ja Storvreta. Visst kommer det gå bra, men man vet aldrig, bara för att det är jag kommer jag kliva på fel tåg eller något ;P
Nej då så korkad är jag inte xD
Men vart ska jag då? Jo, jag ska på ett vad ska jag kalla det? Harry Potter läger typ.
Varför? Jag gillar Harry Potter, visst. Men mest kanske för att träffa en massa folk man bara har skrivit och chattat med via datorn. Det är härligt med att man slipper de lite yngre människorna, då det annars i mitt tycke hade blivit någon barnslig sak.....
Vilket säkert många av er tycker ändå, men jag anser att detta är mitt intresse och så är det. Jag har hittat folk i min egen ålder som har samma intresse så självklart vill jag dit och träffa dem, knyta fler band och helt enkelt bara umgås.
Andra har andra intressen som typ Brynäs och liknande (Bara för att jag kom på det nu xD) men ja mitt intresse är lite udda och jag har tyvärr ingen arena och gå till ;)
Kommer säkert ha skitkul :D
http://www.facebook.com/events/496864240339374/
 
http://riddikulus2013.wix.com/home 
 
Dock kommer jag få datorabstinens eftersom att veckan efter ska jag till Hålldammen xD
Men ta det lugnt nu här hemma och sköt om er, älskar er alla <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: