May the leaves of your life tree never turn brown.

2013-02-01
23:12:00

Brynäs- Färjestad
Så har man vart på sin fjärde hockeymatch då ;)
Gratis denna gång med, Högskolan bjöd :D Yay!!!
Det var mellan Brynäs och Färjestad.....och vill ni ha ver info läs Alex blogg ..... http://alexbif.blogg.se/index.html för hon har absolut mer koll än jag xD
Det jag vet iaf var att Brynäs spela kasst och att klacken var lika kass den xD Alltså snälla, 1- 7?? O.o vad hände där liksom? ;P Kan dock inte utrycka mig proffesionellt i detta....men pucken vann ju med 8 poäng så någon tröst i bedrövelsen ;D Sen klacken......högskolan fick ståplatser, massa engelsktalande elever och andra som jag undra var intresserade över huvudtaget? Alltså okej, jag är måttligt intresserad, men tycker det är kul när jag är där även om jag inte följer Brynäs i övrigt.....förutom från mina vänner då och på FB och instagram xD Men när jag väl är där hejar jag, sjunger sångerna osv......varför står man där annars? O.o
Och sen ett par pladdrande fjortisar framför mig och Emma som jag gärna hade velat be att dra åt........eller iaf hålla tyst ;P
Men ja, alltid lika trevligt att gå på match iaf :D
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: