May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-10-20
20:06:00

Klockan 22.00 den 20 oktober 2012
Så idag klockan 22 skall jag och Robin hämta våra drakägg (Vet att det är olagligt att smuggla in drakägg i Sverige, så säg inget, vi vill inte åka fast.)
Han skall hämta sin från Island....En Icelandic Blackburner en riktig stark en. Ni vet väll hur den ser ut? Den är svart till grunden, dess fjäll skimmrar i rött nästan som eld och ögonen glöder i mörkrött. Den är riktigt bra på att spruta eld med, dock en aningen svårhanterlig.
Min skall jag smuggla in från Australien.....En Australian fastwing de är mycket snabba som ni vet och mycket vackra. Den har glänsande svarta fjäll, klargröna ögon, stora vingar och vassa tänder och klor. Min drake skall heta Elear vilket betyder Visionär på alviska för er som inte vet det...http://www.grey-company.org/Circle/language/phrase.htm 
Dock så kommer de inte vara stora nog att flygas för än om ca två månader, så först i december kan vi flyga dem. Och jag gissar på att de kläcks om en vecka. Får koka den över eld, så den kläcks.
Så snart bär det av, vi ska flyga på våra kvastar för att hämta dem. Och kom ihåg.....inte säga något ;) För åker vi det kommer vi säkerligen in på Azkaban innan vi vet ordet av.....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: