May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-11-23
21:12:00

Scouterna xD
Vi var på scouterna i onsdags jag och Emma och jag må säga att mycket random kan hända.......xD
 
Ett barn: "Jag älskar min mobil." och en annan "Jag älskar Hello Kitty." och sen började vi diskutera om vilka konstiga barn det skulle bli. Barn med touch på magen...som man kan ändra hårfärg och liknande på efter behag...xD
Så jag tyckte att de borde gifta sig men de sa att man måste hångla först innan man kunde gifta sig. Jag tyckte då att de borde göra det....men de påstod att det inte gick....
Så då tog jag fram min mobil och hånglade med den och det gick xD Fast mobilen var inte så bra ;)
 
Japp, sen gjorde vi garntomtar med dem C:
Bilden är tagen av Emma och det är Malins tomte :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: