May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-07-29
18:52:26

En vanlig söndagseftermiddag....
Så en vanlig söndagseftermiddag, vad gör jag?
Jo, just nu har jag fått reda på att körlektionen är inställd imorgon pga. att läran är hemma med sjukt barn. Så jag kanske om jag orkar får plugga på teorin xD
 
Sen så sitter jag som vanligt inne på mugglis...rollar lite fast Nanna är inte inne D: Undra vad hon har för sig?
Aja, iaf så snackar jag med Alice om hur min psykologilärare tragiskt nog skall försvinna xD
Ett mycket trevligt samtalsämne enligt mig :P
 
Okej...då gör jag såhär:
1. Bygger ihop en låda.
2. Letar ut en ö bebodd med kannibaler, mejlar till dem och frågar om de är hungriga.
3. Skriver deras adress på lådan och går till skola.
4. Lägger i en psykologibok i lådan för att locka läraren med.
5. När läraren, dum som hon är kliver i. Hoppar jag på med ett lock och spikar fast det.
6. Sen ställer jag mig på locket och skrattar mitt ondskefulla skratt "Mwahahahaha".
7. Jag postar lådan i närmsta brevlåda.
8. Tar tåget och bussen hem till dig (Alice), bäst att hålla sig undan ett par dar xD
 
Plus att jag målar insidan i lådan äckligt gulligt rosa så hon får kväljningar xD
Och så hittar jag inga kannibaler får hon komma till en obebodd ö och svälta ihjäl eller bli uppäten av vilda djur xD
Awesome eller hur^^ :3
 
Sen så chattar jag på Hogwarts MSN med C: Mycket trevligt ......
 
Just ja höll på att glömma jag håller på att ordna en Harry Potter/ Mugglisträff här i Gävle med =D
/Just a wounderfull Sunday <3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: