May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-07-03
22:54:34

._.
Just nu är det bara D:
Alltså, först "Denna vecka", "lingonveckan" eller va fan ni vill kalla det.....jag kallar det mens ;P
Skit ont i magen och på uselt humör -.- och som vanligt döljer jag allt^^ japp så gör jag och kommer förmodligen alltid göra så. Men sen så vet jag inte D: känns som jag saknar något eller någon men vet inte vad. Blir bara mer eller mindre deprimerad när jag ser alla FB bilder. En klasskompis har gift sig, en är med barn och en har fött. Typ alla är eller har vart i ett förhållande. Och sen så har vi lilla mig? Ja, suck säger jag bara D:
Vart är min, han som är bara perfekt? Alltså hallå, vad ska jag göra? Jag är 21 år, har aldrig haft en kille, har aldrig vart i ett förhållande har aldrig......
 

Kommentar:
#1: Josefine

Tiden kommer för dig också Tessan!
Jag hade heller aldrig haft ett förhållande eller knappt ens kysst någon innan jag var över 20 år.
Jag tror absolut att det finns någon för alla. Men jag vet också att det kan ta en tid att hitta denna någon. Håll ut! Kärleken hittar dig där du minst anar det.
Kram!

Svar: Naw :3 tack söta du <3
Therese Lundgren

2012-07-14 @ 13:58:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: