May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-12-19
22:27:00

JULLOV =D
Så säger som barnen....Yay!!! jullov :D
Känns ganska komiskt att ha jullov och lov överhuvudtaget medans andra i ens ålder jobbar, men själv går man i skolan och vad gör vi??
Jo, snöbollskrig och lek i snön ;D
Fin bild på mig och Simon sen Robin och han haft ner mig i snön och såklart var jag tvungen att ge igen xD Så är det ju bara och ja både Robin, Simon, Alex och Emma åkte alla ner i snön xD Hahahaha så kul vi har x)
 
Så idag var sista dagen innan vi tog jullov, vi hade först Dags tenta, hoppas den gick bra.....helst mer än ett F eftersom jag ligger på typ C eller D ;P Sen simmade och bubblade vi.....plus lite dränka kompisar lek xD
 
Efter det gick jag och mina tjejer ner till stan till nian och åt mat.
Det blev kycklingkebab ^^ mums c:
 
Sedan tog vi bussen hem till Jessica =)
Jessica och Emma =)
 
Och jag och Alex =) Ja, vi är fullständigt normala xD Bara typ gör High Five för att vi har tomma matlådor, sjunger sånger om frukt och skrattar åt ljud vi gör så vi får ont i magen och far ner på golvet xD
 
Sen hade vi julmys c: Julklappsbyte, julfilm "Arthur och julklappsrushen", drack glögg och cola och åt julskum, pepparkakor och lussebullar c:
 
Mitt paket ^^ =)
 
Det var en skylt =)  ^^¨så fiiin :)
 
Så ett awesome slut på skolan och början på jullovet, tack tjejer <3 ;D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: