May the leaves of your life tree never turn brown.

2012-12-02
21:54:00

Dykning och skridskor =D
Så ja efter 21 år så har jag äntligen lärt mig att dyka.....vilket tog typ mindre än fem minuter att lära sig O.o
Så nu tänker jag varför har jag aldrig lärt mig det innan? Det är ju verkligen inte svårt.!!
 
Det var i onsdags vi fick lära oss på simmningen med Dag. Han lärde oss i olika steg, först bara sittandes, sen på huk, sen ståendes och sen som man ska. Mest gjorde vi det för att kunna lära barn, men nu kan ju även jag och är superglad :D
Det blir även simmning imorgon med, tjoho!!! det är verkligen kul :D
 
 
Sen i tisdags hade vi skridskor, här är lite bilder på mina kära vänner =) Vi är verkligen skridskoprinsessor hela klassen.....typ bara att vissa gjorde vurpor 24/7 och andra mindre ;P men aja, kul hade vi iaf :D
Och vissa *Host* åker in i andra så de får blåmärken xD Undrar vem jag syftar på nu? O.o x)
 
 
Simon hjälper Jessica att knyta skriskorna ^^
 
Emma och Alex är skridskoprinsessor ^^
 
Flera i klassen^^
 
Och nu har prinsessorna förvandlats till tigrar.....eller vampyrer? Vad vet jag inte xD

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: